maanantai 2. heinäkuuta 2012

California girls we`re unforgettable daisy dukes, bikinis on top

http://www.youtube.com/watch?v=CTVJTt-Gfx8  <<avatkaa toi linkki uudessa välilehdessä! :DD
  Muistatte varmasti kun puhuin, että oon ostanu uuden lisäosan, niin tässä kuvia, varmasti moni arvaa, että mikä lisäosa kyseessä, niin ja samalla kuunnelkaa tätä laulua, vaikka onki jo kaksi vuotta vanha biisi mutta mitä väliä ja valmistautukaa pitkään postaukseen! :-D


ihme,ihme, taas juhlitaan synttäreitä.

voi ei, taas nuo samat hiukset.....

mutta tässä lopputulos, sims3 uusi lisäosa on katy perryn herkkuhetki, pakko sanoa, että tosi hyvä lisäosa, mukana on tullu aivan äly hienoja vaatteita, mutta Diana on muuttanu omaan kotiin, tällä kertaa en jaksanu rakentaa, niin ostin sitten valmistalon ja muokkasin sitä, oli muuten kallis talo! 

asun kokonaisuus

kuvia uudesta talosta 




Diana käväisi juhlissa :--))

Lisäosa toi myös mukanaan Katy Perryn laulun last friday night! 

Dianan vieraili isoäitinsä luona kylässä juhlien jälkeen 


Kuva yläkerrasta



Lisäosan mukana tuli uusia julkisia paikkoja

 Tämä mun blogi tuntuu niin hiljaiselta, kommentoikaa ihmeessä ja mulla olis mielessä yks projekti mun blogiin, siitä onkin aikaa kun projektin oon tehny, kerron sitten myöhemmin siitä lisää =)


9 kommenttia:

  1. Oon lueskellu tätä sun blogia ja en oo aikasemin viittiny kommentoida mutta nyt päätin ihan kiva blogi sulla :)

    VastaaPoista
  2. kiitos paljon, mukavaa saada positiivista kommenttia!:)

    VastaaPoista
  3. Mäkin teen sims 3 blogia. Saan viikon päästä supersataran ja tällä hetkellä on vain lemmikit lisäosista.

    Sun blogis on hyvä (Vaikka alotin vasta lukee)

    Miten saat sun kuvas tänne? Vastausta odottelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, kiitti tosi paljon, helposti ne pystyy lisäämään kun luot uuden tekstin, ei oo vaikeeta =)

      Poista
    2. Niin ja liity ihmeessä lukiaksi ja kerro sun blogin nimi kun olet luonut sen! :)

      Poista
  4. Mäkin rupesin pelaamaan tota sims 3 ja oon tykänny tosi paljon. :)

    VastaaPoista
  5. Ootteks muute kiinnostunu lukee mun blogii? Sen osote o simsblogi.wordpress.com Käykää Pliide kattoo on tulos just yks tarina!

    VastaaPoista